Dobrý deň,
chcel by som poradiť ohľadom evidencie OOPP. Máme veľké množstvo OOPP a veľké množstvo zamestnancov. máme veľmi zdĺhavý a neprehladný spôsob pridelovania OOPP a evidencie. Chcel by som vedieť, čo postačuje ako vedenie evidencie o OOPP. Čo najviac to zjednodušiť.
Máme:
Zoznam poskytovaných oopp vychádzajúci z AR (matica, kde je popísané na ktorých pracoviskách, pri ktorých činnostiach sa majú aké používať a taktiež životnosti jednotlivých oopp a spôsob pridelenia)
Používanie OOPP je súčasťou zaškolovania na pracovisku (v pracovnom predpise je popísané pri akej činnosti, aké majú zamestnanci používať OOPP, proti čomu ich chránia)
Teraz mi ide o evidenciu výdaja zamestnancom:
Musí mať ešte každý zamestnanec kartu s vydanými OOPP? Alebo stačí keď budú akokeby karty OOPP, kde sa bude písať evidencia, ktoré OOPP bolo kedy komu vydané. ( Väčšina OOPP má životnosť podľa potreby, takže pri nich evidujeme iba prvý výdaj a potom sa iba menia podľa potreby)
Samozrejme zamestnanci sú poučení o tom, kedy, ako u koho ich vymeniť.
Hľadám najjednoduchší spôsob pre výdaj a evidenciu OOPP a potom na opätovný výdaj pracovných odevov.
Vopred ďakujem za rady
chcel by som poradiť ohľadom evidencie OOPP. Máme veľké množstvo OOPP a veľké množstvo zamestnancov. máme veľmi zdĺhavý a neprehladný spôsob pridelovania OOPP a evidencie. Chcel by som vedieť, čo postačuje ako vedenie evidencie o OOPP. Čo najviac to zjednodušiť.
Máme:
Zoznam poskytovaných oopp vychádzajúci z AR (matica, kde je popísané na ktorých pracoviskách, pri ktorých činnostiach sa majú aké používať a taktiež životnosti jednotlivých oopp a spôsob pridelenia)
Používanie OOPP je súčasťou zaškolovania na pracovisku (v pracovnom predpise je popísané pri akej činnosti, aké majú zamestnanci používať OOPP, proti čomu ich chránia)
Teraz mi ide o evidenciu výdaja zamestnancom:
Musí mať ešte každý zamestnanec kartu s vydanými OOPP? Alebo stačí keď budú akokeby karty OOPP, kde sa bude písať evidencia, ktoré OOPP bolo kedy komu vydané. ( Väčšina OOPP má životnosť podľa potreby, takže pri nich evidujeme iba prvý výdaj a potom sa iba menia podľa potreby)
Samozrejme zamestnanci sú poučení o tom, kedy, ako u koho ich vymeniť.
Hľadám najjednoduchší spôsob pre výdaj a evidenciu OOPP a potom na opätovný výdaj pracovných odevov.
Vopred ďakujem za rady