Strata požiarnej knihy

Otázka / téma:

Dobrý deň kolegovia,

chcem sa opýtať, či má niekto skúsenosť u klienta alebo zamestnávateľa so situáciou, že stratili požiarnu knihu, do ktorej sa vykonávali záznamy niekoľko rokov. Niektorí zamestnanci si medzi sebou menili kancelárie a pri sťahovaní dokumentov nejakým zázračným spôsobom zmizla a už sa nenašla. Prípadne aký postoj k tomu zaujal ŠPD pri kontrolách? Udelil sankciu? Alebo ste im nejakým spôsobom oznamovali, že došlo k takejto situácii?

Samozrejme, že som založil novú požiarnu knihu, kde vykonávam záznamy od jej založenia. Spätne však nemám šancu doplniť historické záznamy, keďže u klienta pôsobím ako TPO necelé 2 mesiace a predtým mali viacerých TPO, o ktorých ani nemám prehľad.

Ďakujem za odpovede.

Odpovede / reakcie:

BESOFT Online
Nová profesionálna online aplikácia BOZP