Bezpečnostno technická služba - spoločné priestory

Otázka / téma:

Dobrý deň,
Chcel by som sa opýtať, či je potrebné aby každý zamestnávateľ mal svoju bezpečnostnotechnickú službu, aj v prípade, že dvaja zamestnávatelia sídlia v priestoroch, ktoré prenajíma jeden z týchto dvoch zamestnávateľov.
Pre podrobnejšie popísanie problematiky: Naša spoločnosť sa delí na dve samostatné spoločnosti. Od 1.apríla vzniká spoločnosť so samostným IČO a zamestnancami (cca 150), ktorí prechádzajú od existujúceho zamestnávateľa pod túto novovzniknutú oddelenú spoločnosť (Existujúcemu s zamestnávateľovi ostávajú nájomné priestory, aj zamestnanci (cca 1000)).
Zamestnanci novovzniknutej spoločnosti avšak zostávajú pracovať na pracovisku pôvodnej spoločnosti. Rovnako sídlo novovzniknutej spoločnosti je rovnaké, ako sídlo pôvodnej spoločnosti. V podstate pre nových zamestnancov sa momentálne mení iba IČO zamestnávateľa, pre ktorého budú pracovať.
Je potrebné, aby tento nový zamestnávateľ mal od 1.4.2019 zabezpečenú BTS a PZS? Prípadne, je možné, aby uzatvoril novovzniknutý zamestnávateľ so ""starým existujúcim" písomnú dohodu?
Skôr si osobne myslím, že dohoda nie je možná a nový zamestnávateľ si musí zabezpečiť vlastnú BTS a PZS a rovnako aj zabezpečiť vlastného technika BOZP a PO, ktorí bude vykonávať školenia zamestnancov, keďže existujúci BOZP technik, ktorí ostáva pracovať v starej existujúcej firme nemôže vykonávať činnosti BOZP technika pre kvázi inú spoločnosť.
Vopred ďakujem za odpoveď.

Odpovede / reakcie:

BESOFT Online
Nová profesionálna online aplikácia BOZP