Dobrý deň,
Chcel by som sa opýtať, či je potrebné aby každý zamestnávateľ mal svoju bezpečnostnotechnickú službu, aj v prípade, že dvaja zamestnávatelia sídlia v priestoroch, ktoré prenajíma jeden z týchto dvoch zamestnávateľov.
Pre podrobnejšie popísanie problematiky: Naša spoločnosť sa delí na dve samostatné spoločnosti. Od 1.apríla vzniká spoločnosť so samostným IČO a zamestnancami (cca 150), ktorí prechádzajú od existujúceho zamestnávateľa pod túto novovzniknutú oddelenú spoločnosť (Existujúcemu s zamestnávateľovi ostávajú nájomné priestory, aj zamestnanci (cca 1000)).
Zamestnanci novovzniknutej spoločnosti avšak zostávajú pracovať na pracovisku pôvodnej spoločnosti. Rovnako sídlo novovzniknutej spoločnosti je rovnaké, ako sídlo pôvodnej spoločnosti. V podstate pre nových zamestnancov sa momentálne mení iba IČO zamestnávateľa, pre ktorého budú pracovať.
Je potrebné, aby tento nový zamestnávateľ mal od 1.4.2019 zabezpečenú BTS a PZS? Prípadne, je možné, aby uzatvoril novovzniknutý zamestnávateľ so ""starým existujúcim" písomnú dohodu?
Skôr si osobne myslím, že dohoda nie je možná a nový zamestnávateľ si musí zabezpečiť vlastnú BTS a PZS a rovnako aj zabezpečiť vlastného technika BOZP a PO, ktorí bude vykonávať školenia zamestnancov, keďže existujúci BOZP technik, ktorí ostáva pracovať v starej existujúcej firme nemôže vykonávať činnosti BOZP technika pre kvázi inú spoločnosť.
Vopred ďakujem za odpoveď.
Chcel by som sa opýtať, či je potrebné aby každý zamestnávateľ mal svoju bezpečnostnotechnickú službu, aj v prípade, že dvaja zamestnávatelia sídlia v priestoroch, ktoré prenajíma jeden z týchto dvoch zamestnávateľov.
Pre podrobnejšie popísanie problematiky: Naša spoločnosť sa delí na dve samostatné spoločnosti. Od 1.apríla vzniká spoločnosť so samostným IČO a zamestnancami (cca 150), ktorí prechádzajú od existujúceho zamestnávateľa pod túto novovzniknutú oddelenú spoločnosť (Existujúcemu s zamestnávateľovi ostávajú nájomné priestory, aj zamestnanci (cca 1000)).
Zamestnanci novovzniknutej spoločnosti avšak zostávajú pracovať na pracovisku pôvodnej spoločnosti. Rovnako sídlo novovzniknutej spoločnosti je rovnaké, ako sídlo pôvodnej spoločnosti. V podstate pre nových zamestnancov sa momentálne mení iba IČO zamestnávateľa, pre ktorého budú pracovať.
Je potrebné, aby tento nový zamestnávateľ mal od 1.4.2019 zabezpečenú BTS a PZS? Prípadne, je možné, aby uzatvoril novovzniknutý zamestnávateľ so ""starým existujúcim" písomnú dohodu?
Skôr si osobne myslím, že dohoda nie je možná a nový zamestnávateľ si musí zabezpečiť vlastnú BTS a PZS a rovnako aj zabezpečiť vlastného technika BOZP a PO, ktorí bude vykonávať školenia zamestnancov, keďže existujúci BOZP technik, ktorí ostáva pracovať v starej existujúcej firme nemôže vykonávať činnosti BOZP technika pre kvázi inú spoločnosť.
Vopred ďakujem za odpoveď.