Dobrý deň,
prosím vás o radu: Máme prenajatý externý sklad, v zmluve sa uvádza že sme my ako nájomca zodpovedný za zabezpečenie požiarnej ochrany. Áno, rozumiem tomu. Lenže, potrebujem tam vyvesiť požiarne poplachové smernice a požiarnu hliadku pracoviska aj keď je to pracovisko s občasným výskytom našich zamestnancov. Tie dokumenty mám prispôsobiť skutočnostiam alebo mám tam nechať dokumenty (PPS, PHLP) ktoré sú vypracované pre zamestnávateľa ?
Ďakujem..
prosím vás o radu: Máme prenajatý externý sklad, v zmluve sa uvádza že sme my ako nájomca zodpovedný za zabezpečenie požiarnej ochrany. Áno, rozumiem tomu. Lenže, potrebujem tam vyvesiť požiarne poplachové smernice a požiarnu hliadku pracoviska aj keď je to pracovisko s občasným výskytom našich zamestnancov. Tie dokumenty mám prispôsobiť skutočnostiam alebo mám tam nechať dokumenty (PPS, PHLP) ktoré sú vypracované pre zamestnávateľa ?
Ďakujem..