Podľa § 27 zákona 124/2006 ods (13) Osoba oprávnená na výchovu a vzdelávanie je povinná
c) vypracovať projekt výchovy a vzdelávania pre každú výchovnú a vzdelávaciu aktivitu zameranú na výchovu a vzdelávanie zamestnancov a vedúcich zamestnancov podľa prílohy č. 2 skupiny 01, ktorého obsahová náplň je v súlade s § 7 ods. 1 a 4 prispôsobená charakteru práce vzdelávanej skupiny zamestnancov alebo vedúcich zamestnancov; kópiu projektu je povinná odovzdať príslušnému zamestnávateľovi,
To znamená, že
L E N
ATB ( alebo BT ), ktorý vykonáva oboznamovanie dodavateľsky na základe oprávnenia NIP musí odovzdať kópiu projektu. ( DOBRÁ BLBOSŤ ČO - nech žijú naše lesy?)
Otázka
týka sa to teda len Výchovy a vzdelávanie zamestnancov a vedúcich zamestnancov t.j. opakovaných oboznamovaní, ktoré sú vykonávané dodavateľsky - ostatných výchov a vzdelávaní (2až10) sa to netýka?
Nemalo by sa s tou nerovnosťou podmienok pre živnostníkov ( ABT ) niečo robiť, nie je obmedzovanie podnikania?!? PZS bude zarábať veľké peniaze a BTS zostane zase len veľké množstvo zbytočnej práce!
c) vypracovať projekt výchovy a vzdelávania pre každú výchovnú a vzdelávaciu aktivitu zameranú na výchovu a vzdelávanie zamestnancov a vedúcich zamestnancov podľa prílohy č. 2 skupiny 01, ktorého obsahová náplň je v súlade s § 7 ods. 1 a 4 prispôsobená charakteru práce vzdelávanej skupiny zamestnancov alebo vedúcich zamestnancov; kópiu projektu je povinná odovzdať príslušnému zamestnávateľovi,
To znamená, že
L E N
ATB ( alebo BT ), ktorý vykonáva oboznamovanie dodavateľsky na základe oprávnenia NIP musí odovzdať kópiu projektu. ( DOBRÁ BLBOSŤ ČO - nech žijú naše lesy?)
Otázka
týka sa to teda len Výchovy a vzdelávanie zamestnancov a vedúcich zamestnancov t.j. opakovaných oboznamovaní, ktoré sú vykonávané dodavateľsky - ostatných výchov a vzdelávaní (2až10) sa to netýka?
Nemalo by sa s tou nerovnosťou podmienok pre živnostníkov ( ABT ) niečo robiť, nie je obmedzovanie podnikania?!? PZS bude zarábať veľké peniaze a BTS zostane zase len veľké množstvo zbytočnej práce!